Friday, April 26, 1:16 am

Könyv Nyelvtanároknak:

M. Rinvolucri: A nyelvóra életre keltése

ötletek, játékok a nyelvórán,

Játékok, ötletek nyelvtanároknak

A. Templeton: Teaching English to Teens and Preteens

A. Templeton, Teaching Youngsters English

A. Templeton: Teaching Youngsters English

Autoritmia – könyvismertető

megosztás

Hogyan tanuljunk nyelvet kedvenc filmünk, regényünk, zenénk és érdeklődési körünk alapján?

(most kedvezménnyel 5900Ft helyett 3900 Ft-ért)

Ebben a könyvben szeretném bemutatni a személyre szabható nyelvelsajátítás, az autoritmia körvonalait, és azt, hogy miként érdemes kedvenc regényünk, zenénk, filmünk, mesénk, versünk, érdeklődési körünk alapján idegen nyelvet elsajátítani.Az itt ismertetett gyakorlatot, az autoritmiát lelkes nyelvtanulóként és nyelvtanárként dolgoztam ki, eleinte a magam számára. De megosztottam ismerőseimmel, barátaimmal és tanítványaimmal is, akik azért kerestek meg, mert hosszú évek után sem értették a tanult idegen nyelvet, a spontán megszólalás pedig nehezen ment nekik. Jó szívvel ajánlottam számukra e gyakorlatokat.Néhány gyakorlat saját tapasztalatomból és megfigyelésemből származik. Jelentős szerepet játszanak azonban e tananyagban, azok a módszerek és hipotézisek, melyeket a nyelvelsajátítás területén a legjelentősebbnek gondolok, mert a gyakorlatban is beváltak.. Ilyenek Lomb Kató, Kosztolányi Dezső, Giuseppe Mezzofanti, Heinrich Schliemann, a Waldorf-iskola módszere, a Pszichodráma Nyelvészet nyelvtanítási gyakorlatai továbbá Bernard Dufeu és Stephen D. Krashen nyelvtanulásról alkotott hipotézisei.Lomb Kató, Kosztolányi, Mezzofanti, Schliemann módszere azért zseniális és hatékony, mert ők maguk találták ki a maguk számára, vagyis a tanulást saját személyükhöz igazították. Személyes érdeklődési körüknek, a nyelv tulajdonságainak és rejtvényfejtői képességüknek megfelelően. Módszerükben fontos szerepet kap az, amire a hagyományos tananyagok szerkezetüknél fogva nem, vagy csak csekély mértékben adnak lehetőséget.

Remélem, hogy éppúgy, mint sokan mások, Ön is hasznát látja majd gyakorlatainknak, melyek eredménye:

– az idegen nyelv jobb értése;
– a gátlásaitól megszabadult spontán kommunikáció;
– kiejtésünk fejlődése;
– szókincsünk bővülése;
– olvasás- és íráskészségünk hatékony fejlődése;
– nyelvtanulói tulajdonságaink fejlődése.

Bízom benne segítségére lesz e könyv mind a tanulók mind a tanárok számára, hogy életszerűbbé és hatékonnyá tegyék a nyelvoktatást az iskolákban.”

Hevesi Mihály

„…érdekelt, hogyan tudok továbblépni a nyelvtanulásban. Ennek a módszernek a megismerésével útmutatást, kedvet kaptam a gyakorláshoz”

Virág Mellinda

„…úgy érzem sokkal jobban el tudtam mélyedni a nyelvben. Feloldotta bennem azt a görcsöt, amely a korábbi tanfolyamokon előfordult. Köszönöm a lehetőséget és a lelkiismeretes tanítást.”

Bába Károly

További vélemények az Autoritmiáról!
Szóljon Ön is hozzá!

 

Itt rendelhető a könyv

 

Megosztás a Facebook-on

 

 

[booking nummonths=1 startmonth=’2014-03′]

megosztás

Honlapunkon cookie-kat (sütiket) használunk a felhasználói élmény optimalizálása érdekében. cookies policy.     ENGEDéLYEZEM